"No es agradable estar solo con pensamientos lúgubres en el silencio blanco" (Jack London, The White Silence, 1899)

"Sí, el món ens ensenya a ser humils. Perquè vaig tornar d'aquell viatge avergonyit de la meva ignorància"
(Ryszard Kapuscinski, Viatges amb Heròdot, 2004)

3.10.09

Ciberdesafecció?

Hola a totes i tots,

Haig de disculpar-me davant dels meus dos o tres lectors pel silenci i inactivitat d'aquest bloc des de les hores prèvies a la Gran Final de Roma. He patit una certa ciberdesafecció provocada, potser, per una sobredosi de feisbucs i tuiters, un estiu analògic (excepte la lectura obligada de diaris al mòbil) i una certa nostàlgia d'estar desconnectat.

La nit d'ahir a Vic, que va acollir la gala dels Premis Blocs Catalunya, brillantment impulsats per l'equip de la Trina Milan a Stic.cat, m'ha reenganxat.

Així que prometo posar-vos al dia de les millors imatges de Roma, de les novetats al Walk In i penjar algun que altre article i reflexions que tinc guardats al meu bagul virtual.

Fins ara,

Eric

2 comentaris:

Aura Esther ha dit...

Eric,
Em temo que no son 2 o 3 els lectors-amics que t’han trobat a faltar, si pots, comença pel teu bagul digital (tot i que les millors probablement estaran en l’analògic) ... hi ha ganes de conversa.

Kravica ha dit...

Sí, t'hem trobat a faltar. Bentornat!